På denne siden vil du finne spørsmål og svar på det du trenger hjelp til angående ditt abonnement på Dagen. Bare velg en av spørsmålene fra listen under og følg instruksjonene så skal vi hjelpe deg.
Hvis problemet vedvarer etter at du har prøvd disse stegene - ta kontakt med kundeservice på
55 55 97 00 eller abonnement@dagen.no
Alle skjermbildene ved de ulike forklaringene er fra PC/mac, men det er samme framgangsmåte på nettbrett og mobil.
Trykk på bildene for å forstørre de
Gå inn på dagen.no, åpne menyen øverst til
høyre og trykk "Logg inn
"
Trykk "Glemt Passord"
Fyll inn eposten til din brukerkonto
og trykk "send bekreftelseskode"
Åpne eposten din og finn eposten som
kommer fra "Microsoft på vegne av Dagen"
Avsenderen skal være "msonlineservicesteam@microsoftonline.com"
Kopier bekreftelseskoden
Sjekk søppelpost om du ikke finner eposten
Gå tilbake til nettleseren og fyll inn koden. Trykk deretter på "Bekreft Kode".
Dersom du trykker "Send ny kode",
må du vente på neste epost med ny kode.
Trykk "Fortsett"
1. Skriv inn nytt passord
2. Bekreft det nye passordet
3. Trykk fortsett
Logg inn med epost og det nye passordet du har opprettet.
Hvis problemet vedvarer etter å ha fulgt disse stegene ber vi deg ringe kundeservice på 55 55 97 00
Åpne din nettleser, gå inn på dagen.no og åpne menyen til høyre. Trykk deretter på "Min Side"
Her ser du ditt nåværende abonnement. Trykk på "endring"
Trykk på "Stopp abonnementet"
Etter å ha stoppet abonnementet kan du se at status på abonnementet er endret fra "Aktiv" til "stoppes". Du ser også hvilken dato abonnementet utløper på.
Ring kundeservice på 55 55 97 00
eller send oss en epost på abonnement@dagen.no